Friday, August 11, 2006

Mijn eerste poging in Nederlands

Ik ben een Filippijnse maar ik ben aan het Nederlands taal leren. Een vriend vraagt mij waarom ben ik Nederlands leren. Hij zegt dat Nederlands taal was hele moeilijk taal. Ik zegt te hem: "Omdat denk ik dat Nederlands tall is een goed uitdaging. En ik hou van een uitdaging..."

Zo ik ben nu dit "blog" schrijven in Nederlands. Ik gerealiseert dat ik leer een taal stevig wanneer waag ik het schrijven. Ik hoopt dat dit Nederlands "blog" is ok.

Ok. Dat was mijn blog. ik gebruikt de woordenboek dat mijn Oom Erik geeft ik... Please bear with the grammar but please comment away! :) I'd really appreciate them...

1 Comments:

Blogger rmacapobre said...

dont forget to send us postcards. 7f innove bldg cebu business park cebu city philippines.

6:04 PM  

Post a Comment

<< Home